Press "Enter" to skip to content

Iulian Sava a fost numit Development Manager România, Bulgaria și Moldova pentru Louvre Hotels Group

Distribuiți acest articol!

Economie

Iulian Sava, strateg cu multă experiență în industria hotelieră pe zona comercială, a preluat operațiunile de dezvoltare ale grupului Louvre Hotels, în calitate de Development Manager România, Bulgaria și Moldova.

Iulian Sava, noul Development Manager România, Bulgaria și Moldova pentru Louvre Hotels Group

Iulian Sava a preluat operațiunile de dezvoltare ale prezenței grupului Louvre Hotels, în calitate de Development Manager România, Bulgaria și Moldova, fiind un strateg comercial cu o experiență vastă în industria hotelieră (atât în plan național, cât și internațional), în special în planificarea cererii și stabilirea prețurilor, cu rezultate remarcabile dovedite în poziționarea companiilor ca lideri de piață în diferite țări.În acest rol, Iulian și-a propus dezvoltarea afacerii pentru unul dintre cele mai mari lanțuri hoteliere din lume, cu scopul de a crește prezența acestuia în țările menționate mai sus și de a susține proprietarii și investitorii de hoteluri în obținerea performanței comerciale. Citiți știrile monitorulcj.ro și pe Google News Astfel, este direct implicat în identificarea și crearea relațiilor cu proprietarii și investitorii, în vederea unor parteneriate excelente și durabile în industria hotelieră. Louvre Hotels Group, cei mai mari proprietari imobiliari hotelieri din EuropaLouvre Hotels Group este unul dintre cei mai mari proprietari imobiliari hotelieri din Europa, un jucător al ospitalității cu adevărat motivat de experiența și nivelul de satisfacție al oaspeților. Totodată, noua strategie de dezvoltare globală a Louvre Hotels Group și angajamentul fără precedent al acționarului Jin Jiang International de a susține planul de expansiune globală va aduce brandurile din cadrul grupului, proprietarii și oaspeții la bord într-o călătorie de valorificare a oportunităților.  „Louvre Hotels Group este dedicat misiunii sale de a construi viitorul ospitalității și de a oferi proprietarilor și oaspeților noștri soluții inovatoare, cum ar fi, noul brand Tulip Residences pentru sejururi prelungite, eticheta vizionară «Smart» sau brandul recent lansat de hostel HoSho. Împărtășesc viziunea Louvre Hotels – spiritul antreprenorial și agilitatea sunt în ADN-ul nostru organizațional și este obligatoriu să ne bazăm pe acest lucru mai mult ca niciodată, pentru a le fi alături proprietarilor în această perioadă de recuperare și, totodată, pentru a construi parteneriate pe termen lung. În medie, peste 170 de noi hoteluri se alătură rețelei noastre în fiecare an”, a declarat Iulian Sava.„De asemenea, ne place să provocăm inerția și status quo-ul, depășind astfel zona de confort. Suntem o echipă cu multă energie și motivație. Căutăm inspirație din întreaga lume și încercăm constant să gândim diferit și să ne extindem orizonturile. Suntem, de asemenea, o platformă care catalizează energiile, cunoștințele și inovația pentru a ajunge la cel mai bun rezultat posibil și a aduce beneficii tuturor. Pasiunea noastră pentru ospitalitate este cea care ne energizează”, adaugă noul Development Manager România, Bulgaria și Moldova al Louvre Hotels Group.

CITEȘTE ȘI:

„Reinvent HoReCa” aduce la Cluj cei mai buni specialiști din țară. Caută soluții pentru reinventarea sectorului, lovit de pandemia de COVID19.

 » sursa: www.monitorulcj.ro


Distribuiți acest articol!