Press "Enter" to skip to content

Ep. 1* USR PLUS: Cine fură de fapt țara? 185 de mii de euro pe zi, bani investiți în reclame

Distribuiți acest articol!

Partidele politice din România au investit, fiecare, sume de ordinul milioanelor de euro în campania electorală pentru a-și promova mesajul. Uniunea Salvați România împreună cu colegii lor de la PLUS au investit și 185.000 de mii de euro pe zi în reclamă plătită la Google.

Atelierul de Internet SRL este compania de casă a celor de la USRPLUS. Are sediul în București și este deținută în prezent de Andrei Duțulescu și Andreea Popescu. Compania a lucrat cu USR și în campania pentru europarlamentare ajungând la Dan Barna „printr-o recomandare”. Înainte de USRPLUS compania a lucrat pentru trustul Realitatea-Cațavencu, condus pe atunci de Sorin Ovidiu Vîntu.

Cei de la USRPLUS nu au fost interesați de zonele rurale ale României sau orașele mici cu populație ținută în sărăcie de mai toate partidele ce s-au perindat la putere. Reclamele lor plătite cu sute de mii de euro au avut ca public țintă populația din marile aglomerații urbane. Au plătit pe Cluj Napoca o reclamă țintă cu 30.000 de euro pentru a lua mai multe voturi din fieful PNL condus de Emil Boc. Pe cei din USRPLUS nu îi interesează pensionarii, fiindcă în opinia lor aceștia votează tradițional cu PSD și asta se vede în publicul țintă din reclame. Aceste imagini cu pensionari sunt folosite pentru a crea emoție în rândul tinerilor educați, lucru pe care vi-l poate spune orice specialist în marketing pe social media.

Dan Barna figurează pe pagina sa de Facebook cu plăți către marele dezvoltator social media cu impresionanta sumă de 524.160 lei(107.630 EUR) Din datele obținute de la Facebook observăm plăți realizate de Dan Barna personal, în valoare de 3.382 lei în campania pentru parlamentare. Se pare că e zgârcit și iubește doar banii de la bugetul de stat. Până la ora publicării acestui material Dan Barna nu a dorit să răspundă întrebărilor jurnaliștilor ANCHETATORII.RO, la fel ca și miniștrii USRPLUS. La acest partid s-a instalat omerta după ocuparea funcțiilor în stat și intrarea la guvernare.

Pe Google USRPLUS figurează cu reclame în valoare de 602.850 EURO

Partidele politice figurează cu plăți la Google în valoarea de 2,700,154 EURO și 28.849 de reclame plătite în intervalul 20 mar. 2019 – 1 ianuarie 2020. Toți acești bani sunt recuperați de partide de la Bugetul de stat prin Autoritatea Electorală Permanentă la final de campanie după declararea cheltuielilor.

„Te doare și te înfurie cât se fură în țara ta? Votează USR PLUS!”, cu imaginea unui pensionar pe fundal, așa au înțeles lupii tineri din politică să manipuleze electoratul educat din România. Parlamentarii USR PLUS nu sunt săraci, provin din corporații sau familii de foști lideri ai Securității statului ceaușist și studii în străinătate, nefrecventabile pentru muritorul de rând. Când ne uităm la aceste sume impresinonate investite de USRPLUS în reclame ne punem întrebarea de unde provin acești bani. Am cerut informații la Autoritatea Electorală Permanentă, însă ca de obicei ne-am lovit de legea GDPR. Vor apărea mai multe date publice după analizarea dosarelor,

 » Întreg articolul se poate citi aici: www.ANCHETATORII.RO


Distribuiți acest articol!