Press "Enter" to skip to content

50 de ani de tradiție. Wörwag Pharma își continuă dezvoltarea (P)

Distribuiți acest articol!

Sănătate

Anul 2021 a marcat pentru compania farmaceutică Wörwag Pharma o jumătate de secol de existență și tot atâția ani investiți în umanitate, apropiere și responsabilitate, valori tradiționale pe care compania s-a bazat încă de la înființare.

În ultimii doi ani a reușit să gestioneze cea mai provocatoare perioadă din istoria recentă, pandemia de coronavirus, și să se adapteze rapid schimbărilor cu promisiunea de a rămâne și în următorii 50 de ani împreună pentru o sănătate mai bună. „Privind în perspectivă, a fost important pentru noi să definim un obiectiv ambițios și să-l exprimăm în cifre concrete. Acest obiectiv este să ajungem la vânzări de  700 de milioane de euro până în 2030. Este clar că, pentru a atinge acest număr, trebuie să conlucreze diferite scenarii optime. Cu siguranță nu este un obiectiv ușor de atins, dar este realizabil”, declară Jochen Schlindwein, CEO-ul companiei Wörwag Pharma.„Cu 50 de ani de experiență, avem destule motive să fim curajoși și să spunem cu încredere: Da, putem să atingem obiectivele strategiei noastre”, adaugă Gerhard Mayer, CFO-ul companiei.O farmacie de cartier cu viziuni mărețePovestea Wörwag Pharma a început la sfârșitul anilor ’60 cu tânărul farmacist Dr. Fritz Wörwag și cu a sa ”Stadt-Apotheke”, o farmacie în Stuttgart-Zuffenhausen, pe care nimeni nu o vedea devenind nucleul pentru ceea ce astăzi este o companie în continuă expansiune. După ce a descoperit beneficiile benfotiaminei în tratamentul unor afecțiuni neurologice și al complicațiilor diabetului zaharat, Dr. Fritz Wörwag a dezvoltat ideea unei companii farmaceutice care să le ofere oamenilor posibilitatea de a se bucura în viață de sănătate și stare de bine datorită unor medicamente la standarde înalte de calitate și eficacitate. Tot atunci au fost lansate primele activități de marketing, la scară foarte mică. Așa a apărut Wörwag Pharma, în anul 1971.Începând cu anul 1981, după achiziționarea mai multor medicamente cu compoziție în minerale, accentul a fost pus pe cercetarea magneziului și pe produsele farmaceutice pentru tratarea bolilor musculare și cardiovasculare. Dr. Fritz Wörwag a fost întotdeauna convins că mineralele și vitaminele ar putea îmbunătăți sănătatea oamenilor și a început să modeleze expertiza companiei în domeniul biofactorilor.  Patru ani mai târziu, în 1985, au fost achiziționate primele medicamente pentru terapia neuropatiilor, fiind stabilită o altă etapă care avea să devină forța motrice a companiei. În 1992, portofoliul din această gamă a fost completat de alte produse farmaceutice care au făcut ca Wörwag Pharma să se impună ca un specialist în diabetul zaharat și complicațiile sale, în special în neuropatia diabetică.În 35 de țări de pe cinci continente Fritz Wörwag a fost suficient de încrezător pentru a construi rapid o forță de vânzări în statele federale germane, fiind și unul dintre primii antreprenori de pe piața farmaceutica a Europei de Est. Primul birou Wörwag Pharma peste granițele Germaniei a fost deschis în Budapesta, Ungaria, în 1993. Această intrare a fost apoi urmată într-o succesiune rapidă de multe piețe noi din Europa Centrală și de Est în anii ‘90, întărind și mai mult extinderea internațională a Wörwag Pharma în această regiune.

 » sursa: www.monitorulcj.ro


Distribuiți acest articol!